Krzysztof Kudeń

Trener, Konsultant

Absolwent wydziału Ekonomii i Socjologii Uniwersytetu Gdańskiego. Doradca biznesowy oraz ekspert z zakresu zarządzania zespołami oraz negocjacji i sprzedaży.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży polskich i zagranicznych firm. Jako Dyrektor Handlowy odpowiedzialny był za zarządzanie strukturami sprzedażowymi oraz budowanie i realizację strategii. W kolejnych firmach, na stanowiskach Menedżera Sprzedaży zrealizował szereg projektów rozwojowych, podnosząc na wysoki poziom kompetencje handlowe i menedżerskie swoich zespołów.

Doskonała umiejętność motywowania innych, przekazywania wiedzy oraz zdolności przywódcze sprawiły, że rozpoczął karierę jako trener biznesu w najlepszych ośrodkach szkoleniowych w Polsce. Ukończył też m.in. Szkołę trenerów zarządzania „Matrik” oraz jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „Matrik”.

Jego 20-letnie doświadczenie w roli praktyka biznesu, menedżera, doradcy i trenera pozwala mu szybko i trafnie diagnozować oraz zrozumieć rzeczywiste problemy zespołów i organizacji. Przeszkolił ponad 2 000 menedżerów, a pomyślnie zrealizowanymi projektami może pochwalić się m.in. w takich firmach jak Grupa Kapitałowa PGE (Polska Grupa Energetyczna), Nivea, Sandoz, SeaLand, Procter & Gamble, L’Oreal, Bank Millennium, Millennium Leasing, Pekao S.A., Bank BPH, NBP, Polimex-Mostostal, Asseco Poland, PGNiG, PZU, PZU Życie, Solid Security, Dalkia Łódź, PKN Orlen, Novartis, Vienna Insurance Group (Capitol), Solid Security, Lafarge Kruszywa i Beton Polska, Buique Immobiliere Polska, GDF Suez Energia Polska, Addit, Controlling – Systems, Cegedim Group Poland, Controlling – Systems, Horiba Medical,

Jego specjalizacją jest efektywne zarządzanie zespołem, „układanie organizacji sprzedażowych”, przygotowanie pracowników do skutecznej sprzedaży i negocjacji oraz przeprowadzanie zespołów przez zmiany. Zawsze zwraca uwagę na potrzebę posiadania świadomości biznesowej przez pracowników na różnych poziomach zarządzania i na różnych poziomach operacyjnych organizacji. Do realizowanych projektów zawsze podchodzi kompleksowo. Uważa, że dokonywanie pozytywnych, pożądanych zmian w każdej organizacji (w zespole, dziale, firmie) zawsze musi być przeprowadzone jednocześnie w obszarze kompetencji, procesów oraz realizowanych projektów.