Opis

Mnóstwo kolorowych karteczek – komentują złośliwi. Ale design thinking to nie moda. To konkretna wiedza jak odkrywać potrzeby, których nie widzą inni i jak je zaspokajać w sposób innowacyjny. To także zbiór technik służących synchronizacji odmiennych stylów myślenia w Twojej organizacji oraz przełamywaniu rutyny na każdym z kolejnych etapów kreowania produktu. Dzięki nim jest szansa, że jako ekspert w swej branży nie popadniesz w rutynę i nie przegapisz niszy, którą ignoruje Twoja konkurencja.

Korzyści

  • Opanowanie technik wspomagających diagnozowanie, definiowanie i rozwiązywanie problemów,
  • Wzrost efektywności w procesach poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
  • Pogłębienie znajomości potrzeb, oczekiwań i pragnień Klientów oraz kontrahentów,
  • Eliminacja dysfunkcyjnych nawyków i rozwój indywidualnej kreatywności pracowników,
  • Optymalizacja komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami.

Poruszane tematy

  • Myślenie projektowe i posługiwanie się nim w praktyce,
  • Dlaczego projektowanie produktu nigdy się nie kończy
  • Stymulowanie kreatywności zespołu,
  • Strategia rozwoju organizacji, marki i produktów
  • Skuteczne zarządzanie wiedzą niejawną,
  • Czego tak naprawdę potrzebuje Klient,
  • Skuteczne metody wykorzystywane w procesie Design Thinking m.in. Affinity Diagrams, Sketchstorming, Moodboards, Braindumping, Card-sorting, Customer Journey.

Trener

Mogą Cię zainteresować także

Trening kreatywności

Dowiedz się więcej

Trening kreatywności

Połączenie warsztatu rozwijającego osobisty potencjał myślenia outside the box z praktycznymi narzędziami.

Zobacz
Zarządzanie sobą w zmianie

Dowiedz się więcej

ZARZĄDZANIE SOBĄ W ZMIANIE

Umiejętność skutecznego zarządzania sobą w zmianie staje się dzisiaj jedną z najważniejszych kompetencji.

Zobacz