Opis

Gry Psychologiczne są jedną z najbardziej znanych koncepcji Erica Berne – twórcy Analizy Transakcyjnej. Gry są powtarzającymi się, łatwymi do przewidzenia, chociaż niezadowalającymi interakcjami. W organizacjach można zauważyć wiele takich niesatysfakcjonujących i konfliktowych wymian, które toczą się między współpracownikami, szefami i pracownikami, zespołami, ale także firmami i ich klientami. Ważną umiejętnością jest ich rozpoznawanie oraz przerywanie, w taki sposób, żeby komunikacja i współpracastała się bardziej skuteczna, efektywna i komfortowa. Szkolenie zostało oparte o koncepcję gier psychologicznych, gier władzy i transakcji. Szczegółowy program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o badanie potrzeb przeprowadzone ze zleceniodawcą, menedżerem zespołu i wybranymi pracownikami. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów zostaną wybrane najczęstsze gry występujące w organizacji a na ich podstawie opracowane zostaną studia przypadków.

Korzyści

  • Zdobycie umiejętności rozpoznawania najczęstszych gier w organizacji
  • Omówienie realnych sytuacji trudnych, w kontekście gier psychologicznych

Poruszane tematy

  • Transakcje jawne i ukryte
  • Identyfikacja własnych ról w przykładowych, biznesowych sytuacjach
  • Sposoby przerywania gier, a postawa Ja jestem Ok – Ty jesteś Ok

Trenerzy

Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach 

Absolwentka Akademii Analizy Transakcyjnej oraz EATA “Europen Association for Transactiional Analysis certyfikat – szkolenie 101 z zakresu Analizy Transakcyjnej oraz absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz  podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.

Trenerka, psycholog, konsultantka

Ma 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu programów szkoleniowych w obszarze umiejętności interpersonalnych w biznesie. Specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu kultur organizacyjnych firm, pomagając im w budowaniu środowiska sprzyjającego skuteczności.

Mogą Cię zainteresować także

Work-life balance

Dowiedz się więcej

Komunikacja i współpraca zespołowa Belbin

Zbuduj świadomość skuteczności pracy zespołowej, podstaw kooperacji i empatii.

Zobacz
Zarządzanie energią osobistą

Dowiedz się więcej

Komunikacja bez przemocy w biznesie

Program NVC (Nonviolent Communication - Porozumenie Bez Przemocy) wnosi nową jakość do relacji międzyludzkich.

Zobacz