Opis
W czasach kiedy oferty handlowe w większości przypadków są do siebie bardzo podobne, to właśnie wyjątkowa obsługa Klienta jest obszarem, który wyróżnia, oraz w którym możemy zwiększyć naszą skuteczność sprzedażową. Na naszym szkoleniu dowiesz się, jak to zrobić.
Korzyści
- Doskonalenie umiejętności badania i analizy potrzeb Klienta,
- Zdobycie najnowszej wiedzy w obszarze obsługi Klienta,
- Wzmocnienie umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientem,
- Poznanie modeli osobowości Klientów oraz zasad skutecznej komunikacji z nimi,
- Analiza własnego stylu sprzedaży oraz doskonalenie swojego warsztatu handlowego,
- Wymiana doświadczeń i najlepszych praktyk w zakresie satysfakcji Klienta.
Poruszane tematy
- Fazy kontaktu z Klientem,
- Pacing/leading,
- Motywacje zakupowe,
- Strategia “rozbitych okien”,
- Wyjątkowość w obsłudze,
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami i reklamacjami,
- Asertywność w kontakcie z „trudnym Klientem”,
- Umiejętności interpersonalne a sprzedaż,
- Przekazywanie trudnych informacji,
- Cecha, zaleta, korzyść,
- Zachowanie dostosowane do typu Klienta.
Trenerzy
Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach
Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.