Opis

Klient obsłużony wyjątkowo powie o tym średnio trzem bliskim osobom. Klient obsłużony źle, podzieli się swoim negatywnym doświadczeniem z minimum dziesięcioma znajomymi… chyba, że umieści informację w social media, wtedy liczba może wzrosnąć nawet do kilku tysięcy.

W czasach kiedy oferty handlowe w większości przypadków są do siebie bardzo podobne, to właśnie wyjątkowa obsługa Klienta jest obszarem, który wyróżnia, oraz w którym możemy zwiększyć naszą skuteczność sprzedażową. Na naszym szkoleniu dowiesz się, jak to zrobić.

Korzyści

  •     Doskonalenie umiejętności badania i analizy potrzeb Klienta,
  •     Zdobycie najnowszej wiedzy w obszarze obsługi Klienta,
  •     Wzmocnienie umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientem,
  •     Poznanie modeli osobowości Klientów oraz zasad skutecznej komunikacji z nimi,
  •     Analiza własnego stylu sprzedaży oraz doskonalenie swojego warsztatu handlowego,
  •     Wymiana doświadczeń i najlepszych praktyk w zakresie satysfakcji Klienta.

Poruszane tematy

  • Fazy kontaktu z Klientem,
  • Pacing/leading,
  • Motywacje zakupowe,
  • Strategia “rozbitych okien”,
  • Wyjątkowość w obsłudze,
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami i reklamacjami,
  • Asertywność w kontakcie z „trudnym Klientem”,
  • Umiejętności interpersonalne a sprzedaż,
  • Przekazywanie trudnych informacji,
  • Cecha, zaleta, korzyść,
  • Zachowanie dostosowane do typu Klienta.

Trenerzy

Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach 

Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.

Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant

Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.

Mogą Cię zainteresować także

Komunikacja i perswazja w sprzedaży

Dowiedz się więcej

KOMUNIKACJA I PERSWAZJA W SPRZEDAŻY

Skuteczna sprzedaż opiera się na umiejętnym poprowadzeniu rozmowy.

Zobacz
Skuteczna sprzedaż

Dowiedz się więcej

SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Umiejętności i postawy handlowców mają bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedażowe firmy.

Zobacz