Aga Kozak

Coacherka, trenerka, edukatorka

 

Szkoli pracowników firm z zakresu wellbeingu (redukcji stresu, medytacji, mindfulness), mowy ciała, inteligencji emocjonalnej, kreatywności czy future thinking. Edukuje o kompetencjach przyszłości (motivation i self awareness) i nowych technologiach. Uwielbia tworzyć autorskie szkolenia o niebanalnej tematyce np. przyjemności, inkluzywnego języka, czułości, uprzedzeń i stereotypów, intymności, medytacji. Wspiera kobiety, uczy komunikacji i empatii. Prowadzi także warsztaty rozwojowe i coaching indywidualny. Jest laureatką LGBT+ Diamond Awards w kategorii Ambasador/ka osób LGBT+ w życiu publicznym. Była stałą ekspertką m.in. w Dzień Dobry TVN w zakresie wellbeingu.

Twórczyni wydarzeń i prowadząca dyskusje i gale w językach polskim i angielskim. Z otwartością i bez tabu moderuje spotkania i konferencje, pomaga kreować wydarzenia tak, by odpowiadały na potrzeby danej firmy. Stworzyła ogólnopolski projekt konferencji ,,Kobiety wiedzą co robią” i Festiwal Kręgi, w ramach którego prowadziła warsztaty rozwojowe dla kobiet. Pisze scenariusze konferencji, wymyśla projekty akademii empowermentowych dla kobiet. Przy takich projektach współpracowała już m.in. z Google, Netflixem, MSL, Accor, KBF, Grupą Helion czy Gedeon Richter Polska.

Nagradzana dziennikarka i podcasterka. Pisała m.in. dla Gazety Wyborczej, Gazeta.pl czy Wysokich Obcasów. Stworzyła i była dyrektorką programową Instytutu Dobrego Życia na platformie Wyborcza.pl (poradnik, platforma szkoleniowa, miejsce inspiracji). Specjalizuje się w pogłębionych wywiadach, jest autorką jedynej w Polsce rozmowy z Anthonym Bourdainem. Rozmawiała m.in. z Brene Brown, Stingiem, Gisele Bundchen. Współtworzy Podcast Intymny dla marki LOVA, za który znalazła się na liście Forbes Women i Sexed ,,100 osób wspierających edukację seksualną w Polsce”. Tworzyła podcasty Femitalk dla Gazeta.pl oraz rozmowy dla Sektora 3.0 o nowych technologiach. Współtworzyła serię podcastów SHARING IS CARING dla marki Reserved. Prowadziła programy kulinarne dla TVP. Pomagała też tworzyć treści komercyjne podmiotom takim jak Hagi, Colliers International, Gedeon Richter Polska.

Obecnie pisze dwie książki: o współczesnej męskości (Wydawnictwo Agora) i o oddechu (Wydawnictwo Helion). Uważne, aktywne słuchanie i zadawanie ważnych pytań to dla niej przyczynek do edukacji.