Marcin Gildner
Trener Biznesu, Konsultant
Absolwent Dziennikarstwa w Instytucie Politologii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pomysłodawca i Kierownik Merytoryczny studiów podyplomowych Strategiczne Zarządzanie Kategorią Produktową w Akademii Leona Koźmińskiego.
Karierę zawodową rozpoczynał jako reporter radiowy i konferansjer prowadzący imprezy sceniczne (m.in. Miss Polonia Super Model). Następnie związał się z biznesem. Przez prawie 20 lat budował doświadczenie jako specjalista i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, obsługę Klienta, marketing i category management, zarządzając zespołami i projektami w m.in. w AIG, Hitachi, Leroy Merlin i Bosch.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach związanych z zarządzaniem produktem, marką, kategorią produktową, sprzedażą i obsługą Klienta, a także negocjacjami i wystąpieniami publicznymi. W obszarach tych za kluczową uważa umiejętność przyjęcia punktu widzenia innych ludzi (w tym szczególnie Klientów) i organizacji. W szkoleniach wykorzystuje m.in. formy warsztatowe, ćwiczenia oparte o realia zawodowe uczestników i elementy programowania neurolingwistycznego (NLP). Korzysta też z własnego doświadczenia biznesowego zdobywanego we współpracy z organizacjami w wielu krajach. Ukończył szkolenia biznesowe z zakresu zarządzania projektami, sprzedażą, kategorią produktową, przywództwa, mediacji i PR prowadzone m.in. przez Schenk Institute, Eskadra, Akademię Ekonomiczną w Krakowie i Point. Zaprojektował i przeprowadził szkolenia biznesowe w wymiarze ponad 1 200 godzin.