Opis
Oceny to tylko opinie, co oznacza, że podlegają one dyskusji. Potrzeba wyczucia i znajomości ludzkiej natury, żeby rozmowa podczas której kogoś oceniasz, była partnerska i w efekcie motywowała do dalszego rozwoju. Jak podczas takich rozmów dodawać ludziom skrzydeł? Tego dowiesz się na szkoleniu.
Korzyści
- Poznanie rodzajów motywacji w zależności od stylu zachowania,
- Przećwiczenie rozmów oceniających,
- Poznanie wybranych technik i narzędzi stosowanych w motywowaniu,
- Przećwiczenie rozmów z „trudnymi pracownikami”.
Poruszane tematy
- Przygotowanie do rozmowy oceniającej,
- Kontrola nad przebiegiem rozmowy,
- Cele i efekt rozmowy,
- Komunikat menedżerski,
- Wyciąganie konsekwencji,
- Docenianie,
- T-GROW,
- Feedback (STAR, Technika 2+2),
- „Trudne sytuacje”, „trudni rozmówcy”,
- Typy pracowników,
- Motywacja i motywowanie,
- Udzielanie „trudnych informacji”.
Trenerzy
Trener, Coach, Konsultant
Jest praktykiem zarządzania oraz sprzedaży. Posiada kilkanaście lat doświadczeń w pracy trenerskiej i coachingowej. Specjalizuje się w programach zwiększających skuteczność osobistą oraz w projektach doradczych podnoszących efektywność zarządzania i funkcjonowania zespołów. Zrealizował ponad 1000 dni szkoleń i warsztatów grupowych.
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.
Mogą Cię zainteresować także
Dowiedz się więcej
Skuteczne przywództwo
Lider buduje potencjał zespołu tak, aby pomimo różnic ludzie wzajemnie się uzupełniali i realizowali wspólne cele.
ZobaczDowiedz się więcej
Motywacja dla menedżerów
Zadaniem menedżera jest zatem skuteczne motywowanie z poszanowaniem wolności i unikalności swoich ludzi.
Zobacz