Opis
Nasza rzeczywistość generuje zmiany codziennie, szczególnie w obszarze biznesowym. Sztuką jest wypracowanie w sobie i w innych otwartości oraz ciekawości na przychodzące zmiany. Co zrobić, żeby wśród swoich pracowników odwrócić percepcję tak, by zmiany traktowali jako szanse, a nie zagrożenia?
Podczas szkolenia będziemy poznawać biznesowe i psychologiczne znaczenie zmiany. Przedstawimy strategie eliminowania negatywnych skutków zmiany w organizacji, sposoby na pracę z oporem oraz optymalne sposoby wprowadzania zmiany w organizacji. Podpowiemy, jak skutecznie komunikować zmianę i motywować do niej zespół.
Podczas szkolenia będziemy poznawać biznesowe i psychologiczne znaczenie zmiany. Przedstawimy strategie eliminowania negatywnych skutków zmiany w organizacji, sposoby na pracę z oporem oraz optymalne sposoby wprowadzania zmiany w organizacji. Podpowiemy, jak skutecznie komunikować zmianę i motywować do niej zespół.
Korzyści
- Poznanie i zrozumienie procesu zmian w organizacji,
- Zdobycie umiejętności planowania i wprowadzania zmiany w firmie,
- Przećwiczenie zmiany postrzegania sytuacji (od poczucia zagrożenia do możliwości rozwoju),
- Nabycie umiejętności minimalizowania u pracowników oporu wobec zmiany,
- Poznanie zasad jasnego i atrakcyjnego informowania o przedsięwzięciach organizacji,
- Poznanie i przećwiczenie sposobów zarządzania zespołem w sytuacji „zawirowań”,
- Doskonalenie umiejętności komunikacji oraz werbalizowania celów i oczekiwań.
Poruszane tematy
- Psychologiczne i biznesowe znaczenie zmiany w organizacji,
- Źródła zmian wg Druckera,
- Liderstwo i przywództwo w procesie zarządzania zmianą,
- Najczęstsze błędy w zarządzaniu zmianą,
- Strategiczne wdrażania zmian,
- Etapy procesu zarządzania zmianą wg Kottera,
- Praca z oporem i “trudnymi sytuacjami” w procesie zmiany,
- Komunikacja i motywacja w zmianie.
Trenerzy
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.
Mogą Cię zainteresować także
Dowiedz się więcej
KOMUNIKACJA W ZESPOLE WG BELBIN TEAM ROLES®
W efekcie badań prowadzonych przez dra Mereditha Belbina powstał model opisujący role zespołowe.
ZobaczDowiedz się więcej
Motywacja dla menedżerów
Zadaniem menedżera jest zatem skuteczne motywowanie z poszanowaniem wolności i unikalności swoich ludzi.
Zobacz