Opis
We współpracy międzynarodowej nieporozumienia zdarzają się bardzo często. Wiele z nich ma swoje źródła w niezrozumieniu intencji, wynikających z głęboko zakorzenionych wartości i norm kulturowych. Zrozumienie tych intencji nie może odbyć się bez zdobycia wiedzy na temat innych kultur. Dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie bardziej adekwatnie dobierać sposoby komunikowania się w środowisku międzynarodowym i popełniać mniej błędów. Zapraszamy Was na szkolenie dotyczące budowania lepszej komunikacji i współpracy między pracownikami odmiennych kultur.
Korzyści
- Zrozumienie zachowań własnych w kontakcie międzykulturowym,
- Zrozumienie zachowań współpracowników pochodzących z innych (konkretnych) krajów,
- Nauka właściwej diagnozy nieporozumień kulturowych i dobierania adekwatnych kulturowo rozwiązań,
- Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się w środowisku/zespole zróżnicowanym kulturowo na poziomie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Poruszane tematy
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w różnych (konkretnych) krajach,
- Stereotypy i uprzedzenia we współpracy międzynarodowej,
- Sposoby zarządzania różnicami kulturowymi w miejscu pracy,
- Dobór adekwatnych kulturowo stylów komunikacji służących zwiększeniu efektywności pracy.
Trenerka
Trenerka, Konsultantka, Specjalistka międzykulturowa
Od 2000 roku prowadzi działania szkoleniowe i doradcze, których celem jest rozwój kompetencji międzykulturowych i międzyludzkich, dla Polaków i obcokrajowców, w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z zakresu m.in. Komunikacji i współpracy międzykulturowej.
Mogą Cię zainteresować także
Dowiedz się więcej
ZARZĄDZANIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYKULTUROWYM
W każdej kulturze inne są pomysły na postrzeganie czasu, delegowanie obowiązków czy wizję szefa.
ZobaczDowiedz się więcej
OBSŁUGA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM OBCOKRAJOWCEM
Zadbaj o to, by uwzględnić potrzeby Klienta, płynące z jego przekonań a wynikające z jego kultury.
Zobacz