Opis
Podczas naszego szkolenia skupimy się na najważniejszych kompetencjach konsultanta telefonicznego takich jak np. umiejętność perswazji, kierowanie rozmową z trudnym klientem, czy przekuwanie problemów i potrzeb Klienta na okazje sprzedażowe. Szkolenie dedykowane jest m.in. telefonicznym działom sprzedaży i działom help desk, oferującym sprzedaż pośrednią.
Korzyści
- Zwiększenie skuteczności sprzedażowej handlowców,
- Przekazanie wiedzy o zasadach sprzedaży przez telefon,
- Budowanie proaktywnych postaw u sprzedawców,
- Wypracowanie skutecznych modeli prowadzenia rozmowy handlowej,
- Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w procesie sprzedaży,
- Przekazanie wiedzy i przećwiczenie skutecznych technik sprzedaży podczas obsługi Klienta np. w pracy na stanowisku helpdesk,
- Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w zależności od typu Klienta.
Poruszane tematy
- Model rozmowy handlowej,
- Fazy sprzedaży,
- Umiejętności interpersonalne a sprzedaż,
- Techniki sprzedaży przez telefon,
- Przekuwanie problemów na okazje,
- Typy rozmówców (Klientów),
- Skuteczne inicjowanie rozmowy,
- Badanie potrzeb Klienta,
- Cecha, zaleta, korzyść,
- Prezentowanie najlepszego rozwiązania,
- Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów,
- Gry sprzedażowe – jak grać, żeby wygrać,
- Perswazja i argumentacja w procesie sprzedaży,
- Domykanie sprzedaży.
Trenerzy
Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach
Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.