Opis

Sprzedaż przez telefon rządzi się swoimi prawami. Wyzwania takie jak wypalenie zawodowe, spadki motywacji, czy trudni Klienci to tylko niewielka część tego, z czym spotykają się handlowcy. Jak się przed tym uchronić, jednocześnie osiągając wyniki?

Podczas naszego szkolenia skupimy się na najważniejszych kompetencjach konsultanta telefonicznego takich jak np. umiejętność perswazji, kierowanie rozmową z trudnym klientem, czy przekuwanie problemów i potrzeb Klienta na okazje sprzedażowe. Szkolenie dedykowane jest m.in. telefonicznym działom sprzedaży i działom help desk, oferującym sprzedaż pośrednią.

Korzyści

  • Zwiększenie skuteczności sprzedażowej handlowców,
  • Przekazanie wiedzy o zasadach sprzedaży przez telefon,
  • Budowanie proaktywnych postaw u sprzedawców,
  • Wypracowanie skutecznych modeli prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w procesie sprzedaży,
  • Przekazanie wiedzy i przećwiczenie skutecznych technik sprzedaży podczas obsługi Klienta np. w pracy na stanowisku helpdesk,
  • Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w zależności od typu Klienta.

Poruszane tematy

  • Model rozmowy handlowej,
  • Fazy sprzedaży,
  • Umiejętności interpersonalne a sprzedaż,
  • Techniki sprzedaży przez telefon,
  • Przekuwanie problemów na okazje,
  • Typy rozmówców (Klientów),
  • Skuteczne inicjowanie rozmowy,
  • Badanie potrzeb Klienta,
  • Cecha, zaleta, korzyść,
  • Prezentowanie najlepszego rozwiązania,
  • Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów,
  • Gry sprzedażowe – jak grać, żeby wygrać,
  • Perswazja i argumentacja w procesie sprzedaży,
  • Domykanie sprzedaży.

Trenerzy

Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach 

Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.

Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant

Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.

Mogą Cię zainteresować także

Komunikacja i perswazja w sprzedaży

Dowiedz się więcej

KOMUNIKACJA I PERSWAZJA W SPRZEDAŻY

Skuteczna sprzedaż opiera się na umiejętnym poprowadzeniu rozmowy.

Zobacz
Skuteczna sprzedaż

Dowiedz się więcej

SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Umiejętności i postawy handlowców mają bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedażowe firmy.

Zobacz