Opis
Korzyści
- Zwiększenie skuteczności sprzedażowej handlowców,
- Przekazanie wiedzy i przećwiczenie skutecznych technik sprzedaży podczas obsługi klienta,
- Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w procesie sprzedaży,
- Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji z naciskiem na indywidualne metaprogramy Klienta w procesie sprzedaży,
- Przećwiczenie gier sprzedażowych,
- Zdobycie wiedzy na temat rodzajów manipulacji i sposobów, jak się przed nimi bronić.
Poruszane tematy
- Metaprogramy jako kod do Klienta,
- Gry sprzedażowe – jak grać, żeby wygrać,
- Pytania sondujące,
- 12 praw perswazji,
- Techniki manipulacji,
- Pacing/ leading,
- Proces sprzedaży,
- Lejek komunikacyjny,
- Typologia klientów,
- Jak rozpoznawać i reagować na manipulację.
Trenerzy
Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach
Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.