Opis

Sprzedaż to rozmowa. Sztuką jest poprowadzić ją tak, by Klient zechciał nas wysłuchać, poczuł motywację do kupna naszego produktu lub usługi i… zadowolony wrócił po raz kolejny. Podczas szkolenia opowiemy Ci jak to zrobić. Z nami nauczysz się m.in. zadawania sondujących pytań, prezentowania odwołującego się do korzyści, rozpoznawania manipulacji, metaprogramów Klienta umożliwiających skuteczną perswazję, czy prowadzenia gier komunikacyjnych w taki sposób, abyś wygrywał – oczywiście na zasadach fair-play.

Korzyści

  • Zwiększenie skuteczności sprzedażowej handlowców,
  • Przekazanie wiedzy i przećwiczenie skutecznych technik sprzedaży podczas obsługi klienta,
  • Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji w procesie sprzedaży,
  • Poznanie i przećwiczenie sposobów perswazji z naciskiem na indywidualne metaprogramy Klienta w procesie sprzedaży,
  • Przećwiczenie gier sprzedażowych,
  • Zdobycie wiedzy na temat rodzajów manipulacji i sposobów, jak się przed nimi bronić.

Poruszane tematy

  • Metaprogramy jako kod do Klienta,
  • Gry sprzedażowe – jak grać, żeby wygrać,
  • Pytania sondujące,
  • 12 praw perswazji,
  • Techniki manipulacji,
  • Pacing/ leading,
  • Proces sprzedaży,
  • Lejek komunikacyjny,
  • Typologia klientów,
  • Jak rozpoznawać i reagować na manipulację.

Trenerzy

Trenerka biznesu, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach 

Absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.

Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant

Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.

Mogą Cię zainteresować także

Skuteczna sprzedaż

Dowiedz się więcej

SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Umiejętności i postawy handlowców mają bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedażowe firmy.

Zobacz
Profesjonalna obsługa klienta

Dowiedz się więcej

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Wyjątkowa obsługa Klienta jest obszarem, w którym możemy zwiększyć naszą skuteczność sprzedażową.

Zobacz