Opis
Czym są różnice między osobami, które na co dzień ze sobą pracują, a na czym polega różnorodność w zespole i jakie są jej konsekwencje dla codziennej pracy? Płeć i tożsamość płciowa, wiek, (nie) pełnosprawność, orientacja psychoseksualna - jakie inne wymiary różnorodności wnosimy do organizacji i co z tego wynika? Jak rozpoznać wykluczenie, jak mu przeciwdziałać i jaką odpowiedzialność ma każda i każdy z nas?
Korzyści
- Zrozumienie różnic między pracownikami i budowanie lepszych relacji
- Wykorzystanie różnorodności jako siły napędowej dla kreatywności i rozwiązywania problemów
- Skuteczne przeciwdziałanie wykluczeniu i tworzenie inkluzywnego środowiska pracy
- Zwiększenie indywidualnej odpowiedzialności za promowanie równości i różnorodności
Poruszane tematy
- Lepsze relacje między pracownikami poprzez zrozumienie różnic i budowanie więzi
- Wykorzystanie różnorodności jako źródła kreatywności i skutecznego rozwiązywania problemów
- Tworzenie inkluzywnego środowiska pracy, które skutecznie przeciwdziała wykluczeniu
- Zwiększenie indywidualnej odpowiedzialności za promowanie równości i różnorodności w organizacji
Trenerzy
Trenerka, Mediatorka
Ekspertka z obszaru polityki i prawa antydyskryminacyjnego. Zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii dotyczących zarządzania różnorodnością, inkluzji i przeciwdziałania dyskryminacji na poziomie organizacji i przedsiębiorstw, a także gmin, miast i metropolii. Uczestniczyła m. in. w opracowaniu Modelu na rzecz Równego Traktowania w Gdańsku.