Opis
Korzyści
- Zwiększenie samoświadomości
- Pogłębienie wiedzy na temat swoich emocji i ich źródeł
- Przećwiczenie technik i narzędzi zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych
- Poznanie i przećwiczenie technik przeciwdziałania nieprzyjemnym emocjom i rozładowywania napięcia
Poruszane tematy
- Czym są i po co nam emocje?
- Jak dbać o odpowiedni poziom pobudzenia w pracy i w domu – czyli balansowanie pomiędzy motywacją a stresem,
- Jak nie przenosić emocji np. z pracy do domu
- 4 stopniowy proces powstawania emocji, czyli: bodziec – myśli – emocje – działanie
- Techniki redukowania napięcia w trakcie trudnej sytuacji
Trenerzy
Trenerka biznesu, wykładowca akademicki, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach/Team Coach ICC (International Coaching Community)
Absolwentka Akademii Analizy Transakcyjnej oraz EATA “Europen Association for Transactional Analysis certyfikat. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.
Coach, Trenerka, Wykładowca akademicki
Jest trenerką biznesu, Executive Coachem (PCC ICF), Mentorką, Superwizorką dla coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności miękkie, związanych z radzeniem sobie ze stresem i emocjami, zarządzaniem energią osobistą, budowaniem relacji i współpracy w zespole. W swojej pracy wykorzystuje badania stylów komunikacji (DISC D3) oraz odporności psychicznej (Mental Toughness Questionnaire – MTQ Plus).