Opis
Mnóstwo kolorowych karteczek – komentują złośliwi. Ale design thinking to nie moda. To konkretna wiedza jak odkrywać potrzeby, których nie widzą inni i jak je zaspokajać w sposób innowacyjny. To także zbiór technik służących synchronizacji odmiennych stylów myślenia w Twojej organizacji oraz przełamywaniu rutyny na każdym z kolejnych etapów kreowania produktu. Dzięki nim jest szansa, że jako ekspert w swej branży nie popadniesz w rutynę i nie przegapisz niszy, którą ignoruje Twoja konkurencja.
Korzyści
- Opanowanie technik wspomagających diagnozowanie, definiowanie i rozwiązywanie problemów,
- Wzrost efektywności w procesach poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
- Pogłębienie znajomości potrzeb, oczekiwań i pragnień Klientów oraz kontrahentów,
- Eliminacja dysfunkcyjnych nawyków i rozwój indywidualnej kreatywności pracowników,
- Optymalizacja komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami.
Poruszane tematy
- Myślenie projektowe i posługiwanie się nim w praktyce,
- Dlaczego projektowanie produktu nigdy się nie kończy
- Stymulowanie kreatywności zespołu,
- Strategia rozwoju organizacji, marki i produktów
- Skuteczne zarządzanie wiedzą niejawną,
- Czego tak naprawdę potrzebuje Klient,
- Skuteczne metody wykorzystywane w procesie Design Thinking m.in. Affinity Diagrams, Sketchstorming, Moodboards, Braindumping, Card-sorting, Customer Journey.
Trener
Mogą Cię zainteresować także
Dowiedz się więcej
Trening kreatywności
Połączenie warsztatu rozwijającego osobisty potencjał myślenia outside the box z praktycznymi narzędziami.
ZobaczDowiedz się więcej
ZARZĄDZANIE SOBĄ W ZMIANIE
Umiejętność skutecznego zarządzania sobą w zmianie staje się dzisiaj jedną z najważniejszych kompetencji.
Zobacz