Opis
Jak zatem pomimo tych różnic efektywnie zarządzać firmą w środowisku międzykulturowym? Odpowiedzią na to jest rozwój kompetencji międzykulturowej w zakresie zarządzania. Nauka praktycznych umiejętności zarządzania z uwzględnieniem perspektyw odmiennych kulturowo klientów, dostawców, inwestorów, pracowników, z poszanowaniem ich kultur, może znacząco przybliżyć decydentów firmy do osiągania celów biznesowych.
Korzyści
- Poznanie różnych stylów zarządzania w różnych (konkretnych) krajach i kulturach,
- Rozwój świadomości na temat własnego, zdeterminowanego kulturowo, stylu zarządzania,
- Rozwinięcie wiedzy na temat strategii i metod zarządzania firmą/ zespołem/ zadaniami w środowisku międzykulturowym,
- Zwiększenie palety zachowań adekwatnych kulturowo.
Poruszane tematy
- Style przywództwa w różnych (konkretnych) kulturach,
- Wpływ kultur narodowych na zarządzanie,
- Praktyczna nauka umiejętności zarządzania zespołem wielokulturowym (np. delegowanie obowiązków, motywowanie pracowników, rozwiązywanie konfliktów) i procesami w środowisku międzynarodowym (m.in. realizacja celów w obliczu różnic w postrzeganiu czasu, roli przełożonego/podwładnego, komunikowaniu sukcesów i porażek),
- Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy.
Trenerzy
Trenerka, Konsultantka, Specjalistka międzykulturowa
Od 2000 roku prowadzi działania szkoleniowe i doradcze, których celem jest rozwój kompetencji międzykulturowych i międzyludzkich, dla Polaków i obcokrajowców, w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z zakresu m.in. Komunikacji i współpracy międzykulturowej.
Dyrektor Zarządzający, Trener, Coach, Konsultant
Dyrektor Zarządzający TRAINING TREE. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA). Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany Coach EMCC, Konsultant Belbin Team Roles®, Practitioner oraz Business Practitioner in the Art of NLP.
Mogą Cię zainteresować także
Dowiedz się więcej
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM WG BELBIN TEAM ROLES®
W efekcie badań prowadzonych przez dra Mereditha Belbina powstał model opisujący role zespołowe.
ZobaczDowiedz się więcej
Coachingowy styl zarządzania
Coachingowy styl pracy ułatwia menedżerom zarządzanie różnorodnością w taki sposób, by osiągać harmonię i spójność w zespole.
Zobacz