23 maj

“Komunikacja z Pacjentem” dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Kolejne szkolenie pt. Komunikacja z Pacjentem dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego już za nami.  TRAINING TREE przez 3 lata będzie rozwijać kompetencje zawodowe przyszłych absolwentów WUM – lekarzy i pracowników służby zdrowia.
Szkolenia realizujemy w następujących obszarach:

Komunikacja z pacjentem,
Coaching i mentoring,
Komunikacja interpersonalna w zespole terapeutycznym,
Trening

16 maj

“Komunikacja z Pacjentem” dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Pozdrawiamy z kolejnego dnia szkolenia „Komunikacja z Pacjentem”, które realizujemy dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w ramach programu “KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES”.
Jesteśmy dumni, że możemy działać na rzecz wzmacniania potencjału i atrakcyjności absolwentów Uczelni, a realizowane przez nas szkolenia przyczyniają się do jeszcze lepszego przygotowania przyszłych absolwentów

15 maj

[12.05] Flipowanie© z TRAINING TREE dla Managerów Firmy z przemysłu ciężkiego

12 maja mieliśmy przyjemność poprowadzić szkolenie dla Managerów jednej z największych Firm z sektora przemysłu ciężkiego na świecie. Szkolenie z zakresu Flipowania©, czyli wykorzystania rysunków podczas spotkań biznesowych, zebrań czy realizacji projektów przeprowadziła Gabriela Borowczyk – nasza Trenerka, Ekspertka ds. Sketchnotingu.

11 maj

[11.05] Szkolenie Belbin Team Roles® dla Kadry Zarządzającej

Dziś przeprowadziliśmy szkolenie Belbin Team Roles® dla Kadry Zarządzającej Firmy z branży produkcyjnej. Uczestnicy pracowali m.in na Raportach Indywidualnych Belbin Team Roles®, które bazują zarówno na samoocenie, jak i na ocenie członków zespołu. Dzięki temu wiedza o naszych naturalnych talentach i preferowanych stylach jest

11 maj

[10.05] Szkolenie Belbin Team Roles® dla branży medialnej

Mieliśmy dziś przyjemność przeprowadzić team building wg Belbin Team Roles® dla pracowników jednego z wiodących domów mediowych. Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę o koncepcji Ról Zespołowych Belbina® oraz mieli możliwość poznać i zrozumieć własne preferencje w tym zakresie.
Więcej o zarządzaniu