Gabriela Borowczyk

Trenerka, Coach, Visual Thinker, Sketchnoter, Visual Facilitator

Pionierka warsztatów z zakresu wykorzystywania rysunków w szkoleniach. Autorka i właścicielka terminu Flipowanie® – czyli metody opartej na wykorzystywaniu technik sketchnotingu (rysunki, postaci, strzałki, figury, dymki) tak, by pomagały zrozumieć i zapamiętywać treści przekazywane podczas szkoleń. Promuje również myślenie wizualne w biznesie, np. w zarządzaniu procesami, Agile i Scrum. Ukończyła filologię germańską na Uniwersytecie Szczecińskim oraz marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Biznesu.

Przez kilkanaście lat pracowała jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie również udziela się jako konsultant marketingowy z zakresu budowania marki (brandingu) i strategii rozwoju firm. Specjalizuje się też w Coachingu Marki Osobistej, prowadzi warsztaty rozwoju osobistego i budowania Marki Osobistej managera. Mentorka w programie „Do pierwszej pracy” banku Credit Agricole.

Swoim doświadczeniem marketingowym chętnie dzieli się podczas konsultacji biznesowych, szczególnie w sektorze MSP. Gość konferencji branżowych, prelegentka, członek jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 2010.

Szkolenia prowadziła m.in. dla: T Mobile, Orange Polska, ING Życie, Allianz, Deutsche Bank, Warta, Credit Agricole, Netia, Bank BPH, BGŻ, Vivus, MetLife, Schuelke Polska, Inkubatory Przedsiębiorczości i wielu innych.