No i jest… wreszcie wymarzony długi weekend majowy 🙂
Życzymy Wam uważnego odpoczynku, dużo słońca i skutecznego ładowania baterii. Odpoczywajcie!!!
Zespół TRAINING TREE 😉
28 kwietnia przeprowadziliśmy Follow-Up szkolenia z zakresu „Skutecznej Komunikacji Interpersonalnej” dla jednej z największych Firm budowlanych w Polsce. Follow-Up miał na celu omówienie zadań wdrożeniowych oraz uzupełnienie kompetencji Uczestników o nowe obszary wiedzy i umiejętności 🙂
Na sali szkoleniowej spotkaliśmy się
W kwietniowym numerze „Głos Mordoru” znajdziecie nasz artykuł, dotyczący wciąż istniejącego stereotypu kobieta vs mężczyzna, który dominuje zarówno w domu jak i w biznesie. Jak z niego wyjść? Jak się komunikować i co robić, by nie popełniać starych schematów? Na te i
Dzisiaj rozpoczynamy 3-dniową kontynuację Akademii Train The Trainer skierowanej do pracowników (Menedżerów i Trenerów Wewnętrznych) naszego Partnera Biznesowego z sektora finansowego. Celem Akademii jest modyfikacja, na bardziej skuteczny i atrakcyjny, wewnętrznego programu szkoleniowego przygotowującego nowych pracowników do pracy. Drugim celem jest przygotowanie Kadry Trenerskiej do prowadzenia
Pozdrawiamy z kolejnego dnia szkolenia „Komunikacja z pacjentem” skierowanego do lekarzy, lekarek, pielęgniarek i pielęgniarzy.
Szkolenie na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym zorganizowane zostało w ramach programu „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES” 🙂 Do zobaczenia po majówce 😉
21 kwietnia mieliśmy ogromną przyjemność organizacji szkolenia dla Pracowników Firmy z sektora finansowego. Szkolenie z zakresu Flipowania®, czyli wykorzystania rysunków podczas szkoleń oraz spotkań biznesowych, przeprowadziła nasza Trenerka i Specjalistka ds Sketchnotingu Gabriela Borowczyk.
Zapraszamy Was do krótkiej galerii 🙂 Jest na co popatrzeć!!!
19 kwietnia spotkaliśmy się podczas Follow-Up szkolenia z zakresu „Coachingowego stylu zarządzania”. Warsztat skierowany był do Executive Menedżerów Firmy z sektora finansowego.
Dziękujemy Wam za aktywny udział w szkoleniu i życzymy dobrego coachowania 🙂
Zespół TRAINING TREE życzy spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy 😉
13 kwietnia rozpoczęliśmy dwudniowe szkolenie z “Profesjonalnej obsługi klienta” dla Firmy z branży motoryzacyjnej sektora premium. Szkolenie skierowane zostało do nowych Pracowników salonów dealerskich w całej Polsce.
Do zobaczenia w maju na 3-dniowej kontynuacji 🙂