Opis
We współpracy międzypokoleniowej liczy się nie tylko akceptacja. Jak czerpać radość z różnic międzypokoleniowych? Jak lepiej i przyjemniej współpracować, gdy podejście do pracy i relacji jest bardzo zróżnicowane? Jak to wszystko pogodzić z biznesem i wynikami? Dlaczego NIE zarządza się pokoleniami?
Korzyści
- Kreowanie nowych sposobów myślenia i postaw w zakresie współpracy międzypokoleniowej
- Poprawienie jakości współpracy i relacji w zespole i w organizacji
- Poznanie technik i narzędzi mających wpływ na produktywność zaangażowanie i motywację w międzypokoleniowych zespołach
Poruszane tematy
- Klasyfikacja oraz różnice pokoleń według McCrindle’a
- Charakterystyka poszczególnych pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z, Alfa)
- Dane dotyczące Generacji Z i Pokolenia Alfa (badania i raporty)
- Najważniejsze trendy i zjawiska dot. pokoleń i współpracy międzypokoleniowe
- Style i wyzwania zarządzania, a pokolenia
- Kompetencje przyszłości, np.
– dobre praktyki współpracy (przykłady, także z firm ze świata),
– zasady współpracy międzypokoleniowej,
– język pokoleń – co mówi nam Generacja Z?