Opis
Firmy, które dbają o postawy i relacje, bardziej motywują, kreują innowacje, zdobywają lojalność klientów oraz są bardziej odporne na wyzwania i kryzysy.Jak zatem budować zdrową kulturę zespołu i organizacji? Jak tworzyć wartościowe relacje, efektywną współpracę i zaufanie w czasach kryzysów?
Korzyści
- Wzmocnienie wytrzymałości i zaufania w zespole
- Budowanie poczucia przynależności i bezpieczeństwa psychologicznego
- Zwiększanie autentyczności i radzenia sobie z porażkami i wyzwaniami w zespołach i w organizacji
Poruszane tematy
- Bezpieczeństwo psychologiczne jak najważniejszy czynnik decydujący o efektywności zespołu
- Cztery filary bezpieczeństwa psychologicznego wg Amy Edmondson. Jak budować ”firmę bez strachu”?
- Podstawowe kompetencje, które ćwiczą zespoły przyszłości
- Dobre praktyki pracy hybrydowej, a relacje i kultura zespoł


