Opis

Według badań IDC, pracownik spędza około 2,5 godziny dziennie na poszukiwaniu potrzebnych informacji. Umiejętność efektywnego wyszukiwania i oceniania zdobywanej wiedzy i informacji może zatem znacząco wpłynąć na poprawę produktywności jednostki i zespołu.

Cele szkolenia

  • Rozwinięcie umiejętności efektywnego wyszukiwania, katalogowania, oceniania i analizy wiedzy i informacji.
  • Wyrobienie nawyku krytycznego podejścia do źródeł informacji.
  • Poznanie narzędzi cyfrowych wspierających poszukiwanie i organizację wiedzy i informacji.

Poruszane tematy

  • Jak mądrze resarchować i pozyskiwać wiedzę w internecie? Ukryta moc w narzędziach Google’a i mediach społecznościowych.
  • Praktyczne techniki i metody zdobywania wiedzy i informacji.
  • Przydatne strony internetowe zawierające rzetelne podsumowania, analizy danych, zbiory informacji i raporty czy podsumowania. Jak ich skuteczne używać?
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu informacji oraz w łatwiejszym i sprytniejszym jej katalogowaniu oraz analizowaniu.
  • Etyka w poszukiwaniu i wykorzystywaniu informacji.

Trenerzy

Prelegent, mentor i trener

Edukator, trener i autor podcastu “Dobry Przodek” (www.dobryprzodek.pl). Pomaga osobom, zespołom i organizacjom wzmacniać kulturę współpracy, odporności na kryzysy, zaufania i empatii. Tłumaczy i oswaja technologie w czasach szumu informacyjnego.

Mogą Cię zainteresować także

Work-life balance

Dowiedz się więcej

Work-life balance

Zachowanie odpowiedniego balansu pozwala przejąć kontrolę nad swoim życiem zawodowym i prywatnym.

Zobacz
Zarządzanie energią osobistą

Dowiedz się więcej

Zarządzanie energią osobistą

Im lepiej zarządzamy naszą energią, tym skuteczniej funkcjonujemy – zarówno zawodowo jak i prywatne.

Zobacz