Opis
Korzyści
- Uświadomienie uczestnikom ich sposobu komunikacji oraz założeń jakie mają
- Przekazanie informacji o grach psychologicznych oraz przećwiczenie niewchodzenia w gry
- Pokazanie i przećwiczenie metod reagowania w sytuacjach trudnych
Poruszane tematy
- Techniki perswazji
- Uszy Von Thune’a – jak słyszymy?
- Znaki rozpoznania
- Błędy w proszeniu i delegowaniu zadań
- A co, jeśli feedback nie działa?
Trenerzy
Trenerka biznesu, wykładowca akademicki, Certyfikowana konsultantka Teorii Ról Zespołowych Belbina®, Coach/Team Coach ICC (International Coaching Community)
Absolwentka Akademii Analizy Transakcyjnej oraz EATA “Europen Association for Transactiional Analysis certyfikat – szkolenie 101 z zakresu Analizy Transakcyjnej oraz absolwentka filologii polskiej (komunikacja społeczna i PR) oraz podyplomowych studiów managerskich na SGH w Warszawie, a także podyplomowych Master Class of Management – psychologia działań managerskich na SWPS. Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, jakości i rozwoju potencjału kompetencyjnego, tworzeniu i wdrażaniu oraz zarządzaniu projektami motywacyjno-rozwojowymi.
Trenerka, Coach
Z wykształcenia prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 roku pracuje jako trener, coach, asesor AC/DC, mentor, manager projektów, konsultant m.in. w badaniach „tajemniczy klient”, doradca handlowy w firmach szkoleniowo-coachingowych.