Opis
We współpracy międzynarodowej nieporozumienia zdarzają się bardzo często. Wiele z nich ma swoje źródła w niezrozumieniu intencji, wynikających z głęboko zakorzenionych wartości i norm kulturowych. Zrozumienie tych intencji nie może odbyć się bez zdobycia wiedzy na temat innych kultur. Dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie bardziej adekwatnie dobierać sposoby komunikowania się w środowisku międzynarodowym i popełniać mniej błędów. Zapraszamy Was na szkolenie dotyczące budowania lepszej komunikacji i współpracy między pracownikami odmiennych kultur.
Korzyści
- Zrozumienie zachowań własnych w kontakcie międzykulturowym
- Nauka właściwej diagnozy nieporozumień kulturowych i dobierania adekwatnych kulturowo rozwiązań
- Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się w środowisku, zespole zróżnicowanym kulturowo, na poziomie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Poruszane tematy
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w różnych (konkretnych) krajach
- Stereotypy i uprzedzenia we współpracy międzynarodowej
- Sposoby zarządzania różnicami i konfliktami kulturowymi w miejscu pracy
Trenerzy
Trenerka, Konsultantka, Specjalistka międzykulturowa
Absolwentka psychologii Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej (specjalizacja Psychologia Stosunków Międzykulturowych) oraz Collegium Civitas o specjalizacji Zarządzanie Integracją Międzykulturową. Certyfikowana Trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP), politolożka.