SKUTECZNA SPRZEDAŻ
Podczas szkolenia skupimy się na umiejętnościach i postawach handlowców. W czasie omawiania licznych case studys oraz ćwiczeń i symulacji, uczestnicy będą mieli okazję przejść przez cały proces sprzedaży – od pierwszego wrażenia, przez badanie potrzeb, na prezentacji produktu i domykaniu transakcji kończąc.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



KOMUNIKACJA I PERSWAZJA W SPRZEDAŻY
Skuteczna sprzedaż opiera się na umiejętnym poprowadzeniu rozmowy. Sztuką jest poprowadzić ją tak, by Klient zechciał nas wysłuchać, poczuł motywację do kupna naszego produktu lub usługi i… zadowolony wrócił po raz kolejny.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



EFEKTYWNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
Podczas naszego szkolenia skupimy się na najważniejszych kompetencjach konsultanta telefonicznego – takich jak np. umiejętność perswazji, kierowanie rozmową z tzw. trudnym klientem, czy też przekuwanie problemów i potrzeb klienta na okazje sprzedażowe.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
W czasach kiedy oferty handlowe w większości przypadków są do siebie bardzo podobne, to właśnie wyjątkowa obsługa Klienta jest obszarem, który wyróżnia oraz w którym możemy zwiększyć naszą skuteczność sprzedażową.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



OBSŁUGA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM OBCOKRAJOWCEM
Trywialnym wydaje się stwierdzenie, że w każdej kulturze ludzie oczekują innej obsługi jako klienci. Niebagatelne znaczenie dla sukcesu marki, sprzedaży, rozwoju firmy ma uwzględnianie potrzeb Klienta płynących z jego przekonań, które wynikają z jego kultury. Choć potrzeby Klientów w różnych krajach mogą być do siebie zbliżone, to nie ma jednej uniwersalnej metody obsługi klientów pochodzących z różnych krajów.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



CATEGORY MANAGEMENT – SKUTECZNE ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ PRODUKTOWĄ
Category Management to szkolenie wyposażające w umiejętności i wiedzę niezbędne do skutecznego zarządzania kategorią produktową w handlu – zarówno w niezależnych jednostkach handlowych różnych branż, jak i sieciach handlowych.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:



MERCHANDISING – SKUTECZNA PREZENTACJA I KOMUNIKACJA PRODUKTÓW
Merchandising jest szkoleniem poświęconym umiejętnościom i wiedzy niezbędnej do prowadzenia skutecznych działań związanych z prezentacją i komunikacją produktów w punktach sprzedaży – zarówno w niewielkich jednostkach handlowych różnych branż, jak i sklepach wielkopowierzchniowych.
Wybrane korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:


